سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خیاطی در خانه

کلاس خیاطی غیر حضوری به صورت مجازی

کلاس خیاطی غیر حضوری

آیا شما به خیاطی ، پیراهن یا طراحی مد معتاد هستید؟ آیا به دنبال یک دوره کوتاه هستید یا شاید چیزی پیشرفته تر باشد؟ صرف نظر از نیازهای شما ، تیم پرشور در Learning Cloud شما را تحت پوشش قرار داده اما به شما هشدار داده می شود!

آموزش خیاطی آنلاین

هشدار: این دوره ها بسیار اعتیاد آور هستند و ممکن است باعث ایجاد مشکلات مربوط به ارتباط شوند!

آیا مرتباً مجله می خرید ، پارچه ها را جمع می کنید و صاحب جعبه خیاطی هستید؟ آیا از قرض دادن قیچی خود به شریک زندگی خود یا فرزندان خودداری می کنید؟ در این صورت ممکن است علائم یک دانش آموز معمولی را نشان دهید.

شما یا در حال خیاطی هستید ، یا در حال برنامه ریزی هستید که بعد از آن دوختید.

شما به طور جدی فکر می کنید که یک خال کوبی خیاطی بدست آورید ، یا آرزو می کنید که به طور جدی فکر می کنید یک خال کوبی خیاطی بگیرید.

اگر چند روزی نخ نخورده باشید ، گرسنه می شوید.

شما به راحتی از تکنیک های بازاریابی فروشگاه بزرگ پارچه تحت تأثیر قرار می گیرید ، به ویژه هنگامی که کلمات "ترخیص کالا از گمرک" یا "70? تخفیف" را شامل می شود ، حتی اگر در کنار هم استفاده شوند. بله عزیزم ، من دو روز پیش خرید پارچه کردم. اما سطل ترخیص کالا از گمرک امروز 50? تخفیف دارد. چگونه نمی توانم بروم؟

پس از سالها گفتن به شریک زندگی خود مبنی بر دریافت هدیه لوازم خانگی به عنوان هدیه ، یک آهن جدید با قدرت صنعتی جدید را در لیست آرزوهای کریسمس خود قرار داده اید.

جعبه های پارچه ای بیش از جعبه های پارچه ای دارید.

دوره آموزش خیاطی مجازی

شما از هوای زیبا متنفر نیستید ، زیرا این بدان معنی است که شما به جای ماندن در داخل و دوختن ، بچه های خود را به خارج از خانه می برید تا بازی کنند. یکی از این روزها ، ماشین من قصد دارد با ما به بیرون بیاید.

ضایعات پارچه ای یا بندهای رشته ای در اطراف خانه پیدا می کنید.

خانمها در پیشخوان اسم شما و نام همه فرزندانتان را می شناسند.

شما تلاش زیادی برای جمع آوری گروهی عجیب و غریب از اعتیاد به خیاطی کرده اید ، حتی افراد را در وب ردیابی کرده اید.

شما یک وبلاگ خیاطی دارید و در هفته سه بار به آن ارسال می کنید.

 شما عکسهای جدیدترین خلاقیت خود را در فیس بوک ارسال می کنید و مرتباً لایک را بررسی می کنید و وقتی یکی را دریافت می کنید احساس خوبی می کنید.

شما مجموعه بزرگی از مجلات را در اختیار دارید که هرگز با آنها مشارکت نخواهید کرد.

شما مثل یک دیوانه شبانه روز کار می کنید و حقوق نمی گیرید.

آیا این مانند شما به نظر می رسد؟ در این صورت ، شما به یکی از بزرگترین صنایع جهان می پیوندید ، مد فرصت های شغلی بسیاری را ارائه می دهد ، و با راهنمایی مربیان مجرب ما می توانید عشق خود را به پارچه و سبک تبدیل کنید به یک حرفه جدید و شگفت انگیز جدید ، سرگرمی سودآور و یا بهره پاداش . دوره آموزش و طراحی لباس و طراحی لباس ابرها در مورد رنگ ها و پارچه ها و نحوه تولید طرح ها و الگوهای حرفه ای به شما یاد می دهد. ما همچنین تمام جنبه های ساخت یک پوشاک را از ابتدا تا انتها پوشش می دهیم ، نحوه ارتباط ایده های خود را به شما نشان می دهد ، به همراه نکاتی برای کار در این صنعت. بعلاوه ، از آنجا که دوره شما با مکاتبات انجام می شود ، هیچ جدول زمانی برای رعایت آنها وجود ندارد ، بنابراین مطالعه شما می تواند متناسب با سبک زندگی فعلی شما باشد.

سرفصل های دوره آنلاین خیاطی

زمینه های اصلی یادگیری - طراحی مد و پیراهن

آگاهی مد من (تصویر بزرگ)

الگوهای

الیاف و ابزار

چیدمان و درز

روتختی ، صورت ، یقه ، کاف و جیب

زیپ ، دکمه ها ، آستین و کثافت

توالت ، بخیه ماشین ، یوغ ، هواکش و دوخت کشش

آگاهی مد (سبک شخصی شما)

طراحی مد و طراحی

چگونه می توان طراحی مد و لباس مجلسی خود را اجرا کرد

حالت 1: آگاهی از مد

آگاهی مد؛ مهارت های مهارت؛ تصویر بزرگ؛ فرد؛ دامنه لباس - بودجه ، وسط جاده و گران قیمت؛ رنگهای فصلی و شخصی؛ گروه های رنگی الگوهای؛ بافت خطوط خط و درز؛ تجزیه و تحلیل شکل اندازه گیری بدن؛ واژه نامه؛ الگوهای طراحی لباس؛ ورق های اندازه گیری بدن.

 

حالت 2: موارد

بلوک های الگوی اصلی. الگوهای ردیابی الگوهای تجاری؛ برگه اندازه گیری خانمها پاکت الگوی؛ داخل پاکت؛ تعداد الگوی شماره؛ طرح های برش؛ دستورالعمل خیاطی؛ انتخاب پارچه؛ دستورالعمل طرح خواندن الگوی؛ خطوط برش و بخیه؛ شکاف و دارت؛ پلت جمع آوری خطوط و دکمه های دکمه ای؛ اندازه الگوی خود را انتخاب کنید؛ تغییرات اساسی؛ آماده سازی پارچه؛ سنج دانه دانه؛ الگوهای تجاری

 

حالت 3: الیاف و ابزارها

الیاف طبیعی و ساخته شده توسط انسان؛ پارچه های مد؛ سازه های بافته شده - بافتهای ساده ، بافتهای بافنده و تارها و تعصب. پارچه های گره دار؛ تحولات مدرن در پارچه ها؛ پارچه های ویژه؛ ابزارهای اساسی؛ ابزار برای نشانگر؛ تجهیزات ضروری؛ انتخاب چرخ خیاطی؛ انواع چرخ خیاطی؛ 4 سازند اصلی بخیه؛ ویژگی ها و قطعات چرخ خیاطی؛ نگهداری؛ overlocker؛ ابزار و تجهیزات اضافی؛ ذخیره سازی.

 

حالت 4: طرح ها و درزها

نکاتی برای برش پارچه؛ علامت گذاری ابزار؛ علائم دوخته شده؛ دست زدن به دست؛ شکل و کنترل کامل بودن ، دارت جمع آوری و ruffles. ردیف ها درز - باز ، فرانسوی ، لایه لایه ، جوش و به سبک شاهزاده خانم؛ تکنیک های پایان دادن به درز - زیگزاگ و بخیه مار ، cl

بیایید به هنر خیاطی احترامی را که شایسته آن است - شکلی از ساخت و ساز ارائه دهد. وقتی یاد می گیرید که چگونه خیاطی کنید ، می آموزید که چگونه مواد را به یک واقعیت زیبا و عمداً طراحی شده تبدیل کنید.

من از شش سالگی دوختم و می دانم با این مهارت چقدر می توانید رشد کنید. ساختن لباس طراح مانند ساخت خانه برای بدن شماست! وقتی یاد بگیرید که چگونه خیاطی کنید ، به ابزارهای مناسب نیاز خواهید داشت ، باید اصول و فنون اساسی را بدانید و باید بدانید که چگونه مراحل را به ترتیب درست انجام دهید.

 روند شروع می تواند مرعوب کننده باشد.

و به همین دلیل است که بسیاری از ماشین های خیاطی جدید در قسمت پشت کمد به پایان می رسند. از سال های تدریس من می دانم که مبتدی ها چه موقع گیر می شوند و می بینم ناامیدی ها با نخ ، ناامیدی ها با دستگاه و ناامیدی هایی که هنگام کنترل پارچه و ماشین اتفاق می افتد ... در همان زمان!

 دوره من برای مقابله با این مشکلات مشروط بر هدف طراحی شده است ، بنابراین شما مقابله با شروع شروع و متوقف کردن از آنجا که شما نمی دانید که چه کاری را انجام دهید.

 تاکنون کلاسهای من فقط در کلاس در استودیوی صمیمی ما وجود داشته است که فقط می توانم 6 دانش آموز را بطور همزمان آموزش دهم. هنگامی که دانش آموزانم به من گفتند که آرزو می کنند که آنها می توانند درس و کلاس های ویدیویی Fair Fit داشته باشند ، من می دانستم که آنها درست هستند و برای ساختن این دوره جامع تلاش کردند.

آنچه دانشجویان در مورد دوره آنلاین ما می گویند

از زهرا

من می خواستم چیز جدیدی یاد بگیرم ، کاری که قبلاً هرگز انجام نداده بودم و این همان زمانی است که من در Sew n Sew روبرو شدم. همه ماژول ها به قدری خوب توضیح داده شده اند که شخصی مانند من که قبلاً حتی یک دکمه هم نخوخته بود؛ این دوره به من آموخت که چگونه از چرخ خیاطی بطور صحیح استفاده کنیم ، اصول اصول خیاطی و خواندن. کریستین در طول دوره بسیار مفید و پشتیبان بوده است.

خوشحالم که دوره را پشت سر گذاشتم. نمی توانم منتظر بمانم تا تصاویر پروژه جدیدی را که اکنون در حال کار بر روی آن هستم به پایان برساند و به اشتراک بگذارم.

 

شلوار پیژامه مقابل آن اولین پوششی است که زهرا پس از اتمام دوره ساخته است.

شلوار زهرا پیژامه دوره آنلاین مبتدیان

خیلی راحت فهمید و فیلم ها خیلی واضح بود. من قبلاً دوره های خیاطی دیگر را نیز امتحان کرده ام اما آنها هیچ وقت مهارت هایی که از شما یاد گرفته ام را نداشتند. من برای خانواده ام خیاطی کرده ام و آنها به من افتخار می کنند. بازم ممنون