سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خیاطی در خانه

آموزش پیراهن زنانه آسان

آموزش پیراهن زنانه آسان

من بسیار هیجان زده ام که شما را با میهمانان امروزی آشنا کنم - یک دوقلوی باورنکردنی ، عالی و با استعداد در پشت غذا خوردن. خواب. MAKE.

 

جن و شانون کاملاً با برخی از خلاقیت های خود جورابهای من را خاموش می کنند ، با عکس جالب توجه و طراحی زیبا وبلاگ آنها جفت شده ، و شما ترکیبی دارید که نمی توان شکست داد.

من چند هفته پیش به آنها رسیدم تا ببینم که آیا آنها امروز می خواهند در وبلاگ میهمان شوند و وقتی گفتند بله ، هیجان زده شده اند!

لطفا در استقبال از جن و شانون به من بپیوندید ، و آموزش افسانه ای را که امروز برای ما آورده اند ، ببینید.

 

—————————————————–

 

 

سلام به همه! ما جن و شانون هستیم از خوردن. خواب. ما خواهران در قانون هستیم که هر دو مشکل پیشگیری از مزاج را دارند. ما دوست داریم چیزهایی را که الهام بخش ما هستند به اشتراک بگذاریم ، و دائماً در حال تلاش برای چیزهای جدید هستیم تا خودمان را خلاقانه رشد کنیم.

در eat.sleep.MAKE ، ما آموزشهای ساده و DIY هایی را که شامل خیاطی ، مهمانی ها ، دکوراسیون منزل ، دستور العمل ها و همه چیز در بین آنها است ، به اشتراک می گذاریم.

ما بسیار هیجان زده هستیم که امروز در اینجا با من Sew Crazy به پایان رسیدیم و به اشتراک گذاری این آموزش جالب! جن پیراهن را طراحی و ساخت ، و شانون بر استعداد هنری افزود.

 

 

 

 

آنچه شما نیاز دارید:

پارچه گره ای 2 متری (استفاده از این طرح بهترین راه حل است ، اما تا زمانی که خیلی نازک نباشد) می توانید از جیب استفاده کنید.

برش و تشک چرخشی

اتو و میز اتو

چرخ خیاطی و ملزومات اولیه چرخ خیاطی (سوزن بالون برای این پروژه بسیار توصیه می شود زیرا با گره دوخت خواهید شد.)

برس رنگ نوک قلم

رنگ نساجی ژاکارد به رنگ مشکی (یا به هر رنگی که انتخاب می کنید)

. ابتدا پیراهن طولانی تری بگیرید که مناسب شما باشد (نه تند و تیز) و آستین های داخل پیراهن را بزنید. آن را روی لبه کاغذ ردیابی خود قرار دهید. من دوست دارم از کاغذ فریزر استفاده کنم اما هر کاغذ ردیابی بزرگی یا کاغذ بسته بندی نیز خوب کار می کند.

 

2. برای کمک به درز 1/2 اینچ اضافه کنید ، و دور گردن و بازوی پیراهن خود را ردیابی کنید. توقف ردیابی درست زیر بازو.

 

 

3. یک خط مستقیم 1/2 اینچ را زیر قسمت زیر پیراهن خود بکشید و تقریبا 4 اینچ از لبه پیراهن خود بکشید.

 

4- از شروع بازو ، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است ، یک خط کمی خمیده از پیراهن خود بکشید. کمی پایین تر از نیمه راه پیراهن خود را متوقف کنید ، سپس یک خط را به پایین بکشید تا خطی را که در انتهای آن ترسیم کرده اید برآورده کند.

 

 

5- اینجاست که الگوی شما تاکنون چگونه باید ظاهر شود!

 

6. حالا برای ایجاد منحنی در قسمت جلو ، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است ، از پایین به طرف آن الگوی خود را بکشید.

 

 

7. ابتدا اطمینان حاصل کنید که پارچه شما هنگام کشیدن ، یک طرف آن کشیده می شود. سپس با کشیدن پارچه های سمت راست خود ، الگوی خود را در بالای پارچه خود قرار دهید و برش را برش دهید. این پشت پیراهن شماست. همین روند را برای قسمت جلوی پیراهن خود تکرار کنید ، اما خط گردن را پایین بیاورید. همچنین یک قطعه پارچه را به طول 22 اینچ و 1 اینچ عرض بر روی تعصب برای اتصال گردن خود برش دهید.

 

8- اکنون باید 3 تکه پارچه داشته باشید: یک تکه جلویی ، یک قطعه پشتی و برای گردن اتصال.

 

 

9. قطعه جلویی و پشتی خود را در قسمت های راست قرار دهید و شانه ها را با هم هماهنگ کنید. یکی از شانه ها را با هم بخیسانید و باز کنید.

 

 

10- اتصال خود را در دو طرف نیمه ، اشتباه با هم و آهن بریزید.

 

11. با سمت راست پیراهن خود به سمت بالا ، لبه خام اتصال خود را به لبه خام گردنبند مطابقت دهید و تمام راه دور گردن را بچسبانید. با استفاده از کمک هزینه درز 1/4 اینچ ، در امتداد گردنبند دوخت تا وصل شود. مطبوعات.

 

12- پیراهن خود را مجدداً طرف راست قرار داده و شانه دیگر را ببندید. حالا بازوهای بازوی خود را با خم کردن لبه خام 1/4 اینچ ، اتو کردن ، سپس 1/4 اینچ دیگر را بکشید و دوباره اتو کنید. پین و دوخت. برای بازوی دیگر تکرار کنید.

 

هرچه می گیرد

Stream Marvel Studios "Avengers: Endgame ، منحصراً در Disney +.

تبلیغ توسط دیزنی +

بیشتر ببین

13. طرف های راست در کنار هم ، از هر بازو به گوشه پیراهن فقط مطابق شکل بالا بچسبانید. خیاطی هر طرف بسته شده را در آن قرار دهید.

 

14. به داخل بپیچید و فشار دهید (زیرا من کاملاً این کار را کردم ، سرفه سرفه)

و حالا این به شانون منتقل می شود!

بنابراین ، این جایی است که من وارد می شوم .. با اضافه کردن کمی استعداد به این پیراهن (که من عاشق آن هستم و خواسته ام که جن مرا نیز یکی کند!)

 

 

 

15. پیراهن را به تابلوی نقاشی چسباندم تا هنگام رنگ آمیزی پارچه را محکم نگه دارم.

 

16. من از نقاشی رنگ پارچه ای ژاکارد به رنگ مشکی و یک برس رنگ نوک قلم برای نقاشی یک طرح هندسی استفاده کردم. حتماً یک تکه کاغذ را درون پیراهن که در آن نقاشی می کنید قرار دهید تا از هرگونه لکه دار شدن به پشت جلوگیری کند. پس از خشک شدن رنگ ، قسمت پشتی آن را اتو می کنید تا رنگی را که روی پارچه می رود گرم کنید.

ما این پیراهن را آنقدر دوست داریم که برای هر کدام از ما یک نفر درست می کنیم!

متشکرم که متوقف شدید و با ما در اینجا ارتباط برقرار کردید! تعدادی از پروژه های دیگر ما مانند جعبه های برگ مجهز به صندوق عقب و لباس مادی را بررسی کنید.

به زودی میبینمت!

 

من کاملا آن پیراهن را دوست دارم! من دوست دارم که چگونه شما هر دو از استعدادهای خود استفاده کرده اید تا درمورد کار با یکدیگر صحبت کنید ، درباره کار تیمی صحبت کنید بسیار تابناک و در عین حال زنانه است و برای تابستان بسیار مناسب است. از اینکه اینجایی نهایت تشکر رو دارم!

 

حتماً به غذا خوردن.sleep.MAKE امیدوار باشید. و برخی از دیگر خلاقیت های شگفت انگیز دیگر آنها را ببینید ...

میکرو دینو تاکسیدرمی ؟! بله لطفا!

 

خیلی متشکرم که متوقف شده اید ، و تا دفعه دیگر ...

خیاطی مبارک!